març 02 2017

Curs de Maria Dabringer

Posted in Formació by F. Xavier Beltrán Montosa |

curs_monograficEls dies 8 i 9 de març tindrà lloc el curs monogràfic “Introduction to Anthropology of Food and Consumption” a càrrec de Maria Dabringer (University of Vienna, Austria).

En el marc del “Teacher Exchange Program” del Màster Internacional CREOLE, la professora Maria Dabringer (University of Vienna, Austria) presenta un curs monogràfic de 8h. de durada en anglès sobre “Introducció a l’Antropologia del menjar i del consum alimentari” on tractarà aspectes com la significació dels processos de globalització i hibridació en el consum alimentari o la relació entre el consum alimentari i la identitat, les relacions socials i les relacions de poder, tot plegat amb exemples de Llatinoamèrica. El curs està dirigit als alumnes de Màster i de doctorat del Departament d’Antropologia de la UAB. Als assistents que ho desitgin se’ls hi podrà emetre un document de constància d’assistència.
Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres
Data: Dimecres 8 i Dijous 9 de març de 2017, 10:00 a 14:00h.

This entry was posted on dijous, 2 març, 2017 at 12:23 and is filed under Formació. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.