nov. 03 2016

Lectura de tesi de Norma González

Posted in Tesis by F. Xavier Beltrán Montosa |

Dimecres 9 de novembre a les 12 h. tindrà lloc, a la Sala de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres, la lectura de la tesi de Doctorat en Antropologia Social i Cultural “Dones indígenes Raràmuri a la ciutat de Chihuahua: la seva construcció de gènere i etnicitat com universitàries”, a càrrec de Norma Luz González Rodríguez.

La tesi ha estat dirigida per Sílvia Carrasco Pons i Maria Isabel Ponferrada Arteaga.

Informació extreta del Dept. d’Antropologia Social i Cultural

This entry was posted on dijous, 3 novembre, 2016 at 12:17 and is filed under Tesis. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.