oct. 27 2016

Investigación en parentesco

Posted in Congressos, conferències... by F. Xavier Beltrán Montosa |

getpDijous 3 de novembre tindrà lloc l’Encuentro Interuniversitario. Grupos de Investigación en Parentesco y Parentalidad, organitzat per GETP / GRAFO. Estudi Transcultural del Parentiu / Grup de Recerca en Antropologia Fonamentada i Orientada.

Hi participaran Aurora González Echevarría, Diana Marre, Beatriz San Román, Anna Piella… etc.

La trobada serà a les 11:30h. a la Sala de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres UAB.

Trobareu més informació al web de GRAFO, d’on hem extret la imatge

This entry was posted on dijous, 27 octubre, 2016 at 10:58 and is filed under Congressos, conferències.... You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.