set. 08 2011

Cuadernos de etnomusicología: nova revista de la SIbE

Posted in Música folklòrica by F. Xavier Beltrán Montosa |

La Sociedad de Etnomusicología (SIbE) edita una nova publicació electrònica en accés obert sobre etnomusicologia que porta per títol Cuadernos de etnomusicología. Aquesta nova revista s’afegeix a les altres dues que ja publicava amb anterioritat: Trans: revista transcultural de música i Etno: revista de música y cultura. El primer número d’aquesta nova revista, que correspon al mes d’agost de 2011, està editat per Eduardo Viñuela Suárez i hi podem trobar alguns textos presentats a les III Jornadas de Estudiantes de Musicología y Jóvenes Musicólogos, que van tenir lloc a la Universidad Complutense de Madrid l’abril del 2010.

A més, també podeu consultar el sisè número de la revista Jugar con fuego que publica la Asociación de Jóvenes Musicólogos de España.

Imatge extreta del web de la Sociedad de Etnomusicología.

This entry was posted on dijous, 8 setembre, 2011 at 13:15 and is filed under Música folklòrica. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.