Qui som?

Juan Luis Arsuaga, a l’Autònoma

Posted by Montse Monge | febrer 16, 2017

arsuagabctot

El dijous 23 de febrer Juan Luis Arsuaga visitarà la UAB. Vindrà a inaugurar el segon semestre del curs acadèmic, dins les celebracions dels 10 anys de la Facultat de Biociències.

És per això que la BCT ha reunit les obres divulgatives d’aquest paleoantropòleg –que podeu trobar a les Biblioteques de la UAB– i us anima a endinsar-vos en la descoberta de l’home prehistòric i el seu llarg camí evolutiu, fent també una parada en els jaciments de la Serra d’Atapuerca. Per als que vulguin aprofundir encara més en la figura d’Arsuaga, tenim una troballa curiosa: la seva tesi doctoral, llegida a la Universidad Complutense de Madrid el 1990.

Més informació: http://pagines.uab.cat/cienciaxllegir/content/juan-luis-arsuaga

Save

Posted in General-estudiants | No Comments »

Comentaris