Qui som?

2016 Any Internacional dels Llegums

Posted by Montse Monge | Maig 11, 2016

bctotLlegums

L’Assemblea General de les Nacions Unides ha proclamat l’any 2016 Any Internacional dels Llegums, per sensibilitzar la població sobre els avantatges nutricionals dels llegums. Per aquest motiu la Unitat de Fisiologia Vegetal de la Facultat de Biociències ha muntat a la Biblioteca una exposició sobre llegums on es poden observar diferents tipus de llavors i de plantes, mètodes de germinació, cultius in vitro i hidropònics, així com també una col·lecció de monografies i alguna revista centrats en la investigació sobre aquests aliments. Amb aquesta activitat, es vol posar de manifest que els llegums:

• Són rics en nutrients
  • Són accessibles econòmicament i contribueixen a la seguretat alimentària a tots els nivells
  • Aporten importants beneficis per a la salut
  • Fomenten l’agricultura sostenible i contribueixen a la mitigació i a l’adaptació al canvi climàtic
  • Promouen la biodiversitat

La mostra restarà a les vitrines durant tot el mes de maig, fet que permetrà veure en directe el desenvolupament d’algunes de les plantes exposades.

Més info: http://www.fao.org/pulses-2016/es/

Posted in General-estudiants | No Comments »

Comentaris