BCS

Jun 07 2017

Préstec d’estiu a les Biblioteques de la UAB

Posted in Biblioteques UAB, préstec |

Us informem del préstec d’estiu a les Biblioteques de la UAB:

A partir del 6 de juny, els documents de préstec normal per a alumnes de postgrau, màster i doctorat i per al PAS (préstec de 28 dies) es tornaran el 18 de setembre.

A partir del 12 de juny, els documents de 14 dies i de préstec normal per als alumnes de grau es tornaran el 18 de setembre.

A partir del 19 de juny, els documents de 7 dies per a tots els usuaris es tornaran el 18 de setembre.Foto d'una biblioteca

Documents de cap de setmana: a partir del 30 de juny us podreu emportar en préstec fins al 4 de setembre els documents de cap de setmana de les següents biblioteques: Comunicació i Hemeroteca General, Ciència i Tecnologia, Medicina, Veterinària i Universitària de Sabadell.

This entry was posted on Dimecres, 7 Juny, 2017 at 10:54 and is filed under Biblioteques UAB, préstec. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Translate »