BCS

Biblioteca de Ciències Socials

Oct 28 2016

Nova revista del Consell d’estudiants: Discimus. Revista de ciències jurídiques

El Consell d’Estudiants de la Facultat de Dret ha editat en versió electrónica en accés obert el primer número de revista:
Discimus Revista de ciències jurídiques.
La coordinació és a càrrec Sergi Ibañez Porcar. Compte amb un bon equip de supervisors de les diferents àrees del dret.
En aquest primer número hi trobareu articles de temes de criminologia, dret penal, relacions laborals, dret internacional, entre d’altres àrees del dret.El professor Carles Gorriz López ha col·laborat amb l’article sobre el Treball Final de Grau “TFG: Consideracions des de l’éxperiència”.
Podeu consultar la revista a través del catàleg del Servei de biblioteques

This entry was posted on Divendres, 28 Octubre, 2016 at 15:29 and is filed under dret, estudiants, Facultat de Dret, revistes electròniques. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Translate »