BCS

Biblioteca de Ciències Socials

Set 02 2016

Premi Jaume Vicenç Vives 2016 a Maria Jesús Espuny

Maria Jesús Espuny, professora de la Facultat de Dret de la nostra Universitat, el proper dia 7 de setembre rebrà el Premi Jaume Vicenç Vives 2016, que concedeix la Generalitat a  tres docents i quatre projectes de les universitats catalanes.

Espunyb

Maria Jesús Espuny Tomás, professora d’Història del Dret i de les Institucions de la Facultat de Dret de la UAB, ha estat guardonada per la seva llarga trajectòria i pel disseny de metodologies docents avançades, adaptades al context socioeconòmic de l’entorn, que permeten als estudiants desenvolupar competències per ser excel·lents professionals, especialment en l’àmbit de les Relacions Laborals.  A més de ser  professora, és Vicedegana i Coordinadora d’Estudis de Relacions Laborals i doble Grau de Relacions Laborals i Dret.

El personal de la Biblioteca de Ciències Socials la felicitem pel Premi i per la tasca que duu a terme. És una gran ajuda per nosaltres la col·laboració que rebem d’ella en tot moment.

DOCUMENTACIÓ:

Catàleg UAB i CCUC

Articles a Dialnet

Documents electrònics:  Trobador

This entry was posted on Divendres, 2 Setembre, 2016 at 13:10 and is filed under dret, Facultat de Dret, general, premis i concursos, relacions laborals, Universitat Autònoma de Barcelona, universitats. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Translate »