Diversitat, motivació… estratègies per a l’aprenentatge de llengües

Cada persona és un món. La diversitat és una de les característiques d’un grup d’aprenentatge de llengües. Cada alumne té la seva vida, les seves necessitats i les seves motivacions per ser allà. Segurament hi ha edats diverses, pares, mares, fills, monolingües, bilingües, tímids, alegres… Quin és el gran repte del professor? Ensenyar una llengua intentant que tothom tingui cabuda en aquest espai heterogeni i que, poc o molt, s’hi sentin còmodes.

Per tal que això es produeixi podem trobar diverses dinàmiques de motivació i estratègies d’aprenentatge. En el document en presentem dues: Innovar els exercicis de l’aula i consensuar els objectius entre professor i alumnes. Propostes  de Dörnyei sorgides al Mòdul 3 del Postgrau amb l’Elisabet Alenyà, professora del CNL.

Estratègies de motivació

Un pensament a “Diversitat, motivació… estratègies per a l’aprenentatge de llengües

L'adreça electrònica no es publicarà.