ARGUMENTA#suport a necessitats específiques

.

oct. 19 2015

Intervencions docents a la Facultat d’Educació

Posted in General |

Des del curs 2013/14 el Servei de Llengües realitza unes proves diagnòstiques del nivell de català dels nous alumnes dels diversos graus d’Educació de la UAB. Com a conseqüència d’aquestes proves, l’any passat es va començar una col·laboració docent amb el professorat del Departament de Filologia Catalana. Enguany, aquesta col·laboració es concreta en aquests dos cursos:

1. REFORÇ D’ASPECTES DE CATALÀ NORMATIU
Sessions en grup: 10,5 hores presencials (7 classes d’1,5 hores).
Treball autònom fora l’aula: 8 hores.

Dies i hores
Els dijous, de 13.30 a 15 hores.

Període
Dies  29 d’octubre; 12, 19 i 26 de novembre; 3, 10 i 17 de desembre

2. TALLER DE CATALÀ ESCRIT
Sessions en grup: 10,5 hores presencials (7 classes d’1,5 hores).
Tutories individuals: 30 minuts.
Treball autònom fora l’aula: 8 hores.

Dies i hores
Els dimecres, de 13.30 a 15 hores.

Període
Sessions en grup: 4, 11, 18 i 25 de novembre; 2, 9 i 16 de desembre.

Tutories individuals: els dimecres de gener dins la mateixa franja horària de classe, en hora convinguda (o altres dies acordats  entre alumnat i professorat).

This entry was posted on dilluns, 19 octubre, 2015 at 9:00 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.