ARGUMENTA#suport a necessitats específiques

abr. 10 2015

CONNECTA, la comunitat d’UAB Idiomes

Posted in General |
CONNECTA és la comunitat d’UAB idiomes. CONNECTA són les persones. CONNECTA són activitats. CONNECTA són cultures i llengües. CONNECTA és l’espai on trobareu tot això. I més. CONNECTA integra activitats, serveis i recursos d’acollida lingüística i cultural, d’intercanvi lingüístic i de pràctica de llengües en contextos informals.
A qui va dirigit? A tota la comunitat universitària, principalment als i les estudiants de la UAB.
– Si ets estudiant de la UAB…Us oferim activitats de pràctica de llengües tant al Campus com a la xarxes socials, com ara cicles de cinema en versió original, espais de pràctica informal de llengües, clubs de lectura, practicar anglès a través d’una sèrie de TV, etc..

Podeu, a més, tenir una parella lingüística a través del programa tàndem, o ser voluntaris lingüístics i donar suport a un o una estudiant internacional en la pràctica del català.
– Si ets estudiant de mobilitat o d’altres programes….
Us volem garantir una bona estada entre nosaltres! El Servei de Llengües us ofereix cursos de català, activitats i recursos ajustats a les vostres necessitats.
A més, com a complement dels cursos, també us oferim la possibilitat de rebre el suport lingüístic d’un estudiant voluntari que us ajudarà a practicar el català i a conèixer la cultura catalana. També podeu participar en diverses activitats: tallers, activitats lúdiques, jornada de benvinguda, intercanvis lingüístics, etc.

YouTube Preview Image

CONNECTA, la comunitat d’UAB Idiomes (abril 2015)

This entry was posted on divendres, 10 abril, 2015 at 13:18 and is filed under General. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.