20 anys de la Facultat de Psicologia

Un altre blog Blogs.uab.cat

nov. 06 2009

20 anys de la Facultat de Psicologia: records i anècdotes.

Publicat a General |

Iniciem els actes commemoratius del 20è aniversari de la creació de la Facultat de Psicologia (Decret 277/1989 de 10 de novembre – DOG 24/11/89) amb la celebració d’una taula rodona (09/11/09) on participen la rectora, la degana, el primer degà de la Facultat i d’altres professors, ex-professors i ex-alumnes. Al mateix temps inaugurem aquest blog on podeu escriure els vostres records i anècdotes sobre com era la Facultat ara fa vint anys i com va anar el procés de creació d’una nova facultat a la UAB.

Aquesta entrada es va publicar el divendres, 6 novembre, 2009 a les 12:21 i s'ha arxivat a General. Pots seguir qualsevol de les respostes d'aquesta entrada mitjançant el canal d'informació . Pots deixar una resposta o posar un retroenllaç des del teu web.

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.